Termillä ei löydetty valmiita ehdotuksia hakusanalle. Voit kuitenkin suorittaa haun painamalla enteriä tai klikkaamalla haku-painiketta.

Digitaalinen markkinointi - Liiketoiminnan ammattitutkinto, myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala

Digitaalinen markkinointi - Liiketoiminnan ammattitutkinto, myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala 12.3.2019 - 7.4.2020 Huittisten ammatti- ja yrittäjäopistossa.

 

KENELLE KOULUTUS SOPII?

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja myynnin tehtävissä toimiville henkilöille. Koulutus sopii myös digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille ja näihin tehtäviin pyrkiville henkilöille. Liiketoiminnan ammattitutkinnon, myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisalan suorittaneet henkilöt työskentelevät monipuolisesti erilaisten yritysten ja organisaatioiden markkinointiviestinnän tehtävissä.

 

OPISKELUPAIKKA

Huittisten ammatti- ja yrittäjäopisto, Huittisten yksikkö, Risto Rytin katu 70, 32700 Huittinen

 

TAVOITE 

Koulutuksen avulla luomme osallistujalle valmiuksia toimia tämän päivän markkinoinnin projekteissa hyödyntäen nykyaikaisia digitaalisia välineitä. Koulutuksen avulla myynnin, asiakaspalvelun ja markkinoinnin tehtävissä työskentelevä pystyy hankkimaan tehokkaat toimintatavat digitaalisen markkinoinnin toteuttamiseen, luomaan uusia ideoita ja vahvistamaan omaa ja yrityksen roolia markkinoilla.

 

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ PAINOTTUU DIGITAALISEEN MARKKINOINTIIN

  • liiketoiminnan tehtävissä toimiminen
  • markkinointiviestinnän toimeksianto
  • asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu tai
  • projektinhallinta

 

TOTEUTUS 

Monimuotokoulutus, joka koostuu lähiopetuspäivistä ja pienryhmätyöskentelystä, etä- ja verkkotehtävistä sekä työpaikalla oppimisesta normaaleissa työtehtävissä. Lisäksi opiskelijat tutustuvat aiheen kirjallisuuteen ja verkkomateriaaleihin. Mahdollisuus opiskella myös oppisopimuksella.

 

HINTA

Opiskelumaksu 150€.

 

HAKU 

25.2.2019 mennessä

www.sasky.fi → JATKUVA HAKU   

 

LÄHIPÄIVIEN TEEMAT

Markkinointiviestinnän ja brändin hallinta

  • markkinointiviestinnän suunnittelu
  • alan säädökset, määräykset ja ohjeet
  • kohderyhmä- ja kilpailija-analyysit, segmentointi
  • yrityksen markkinointikanavat ja näkyvyys
  • viestien ja sisältöjen suunnittelu
  • brändien hallinta ja brändäys.
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet asiakaskokemuksen kehittämiseen ja palvelumuotoiluun
  • asiakaskokemuksen kehittäminen
  • palvelumuotoilun mahdollisuudet
  • visuaalinen markkinointi kilpailuetuna
  • visuaalisuus digitaalisessa markkinoinnissa.
Digimarkkinoinnin keskeisimmät ohjelmistot, verkkokauppa ja verkkosivustot
  • digimarkkinoinnin ohjelmistot ja viiden sujuva käyttö
  • verkkokaupan ja verkkosivuston perustaminen ja uudistaminen
  • verkkomyynnin tuloksellisuuden seuranta ja käytettävyyden parantaminen
  • sähköiset myyntikanavat.
Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanamainonta (SEM)
  • hakukoneoptimoinnin merkitys markkinoinnissa 
  • optimoinnin ja hakusanamainonnan tulokset ja mittaaminen, Google Analytics ja seuranta
  • hakusanamainonnan hyödyntäminen ja kohdentaminen, avainsanojen valinta ja mainosviestien laatiminen, Google Adwords.
Sosiaalinen media
  • markkinoinnin ja myynnin tukeminen somessa (FB, Instagram, Youtube, Twitter)
  • blogit ja vlogit
  • sähköpostimarkkinointi
  • sosiaalisen median eri välineiden käyttö.
Markkinointimateriaalin tuottaminen
  • markkinointimateriaalin tuottaminen eri medioihin 
  • sisällöntuottaminen digimarkkinoinnissa.
Suunnitelmallinen projektityöskentely ja projektin hallinta
  • projektinhallinta, suunnittelu, toteutus, tulokset ja jälkiseuranta
  • markkinoinnin vuosikelloajattelu
  • laadunhallinta
LISÄTIEDOT
Katja Salo-Anttila
puh. 044 560 4736
katja.salo-anttila@sasky.fi
Outi Pitkänen
puh. 044 560 4553
outi.pitkanen@sasky.fi

 

 

Toiminnan takaa Netland AppRunner Kirjaudu ylläpitotilaan etätyötunnuksellasi